Subject: FW: [Webdesktop:] Hinnang maaparandussüsteemi seisukorrale
From: "Helle Nemvalts" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 13:48:54 +0300

Tere

Edastame vastavalt kuuluvusele Transpordiametile.

Lugupidamisega

Helle Nemvalts

juhiabi

Vabaduse väljak 10, 10146 Tallinn

640 4618

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 25, 2024 1:45 PM
To: [email-masked]; [email-masked]; TTA <[email-masked]>
Subject: [Webdesktop:] Hinnang maaparandussüsteemi seisukorrale

Reg nr: 6.1-5/313
Väljaandja: Põllumajandus- ja Toiduamet
Otsuse liik: MAAPARANDUS Maaparandussüsteemi arvele võtmine (hinnang mps 
seisukorrale)
Sisu: Põllumajandus- ja Toiduamet on tuvastanud Hiiu maakonnas Hiiumaa 
vallas Hagaste külas maaparandussüsteemi, mille reguleeriv võrk ja eesvool 
asuvad katastriüksustel Niidi (63901:003:1331), Tuuliku juurdelõige 
(63901:003:0389) Tuuliku (63901:003:0791), Teeääre (63901:001:1294), 
Vahtrepa maastikukaitseala 1 (63902:001:0694), Jüri Nõmme (63902:001:0169), 
Koka (63902:001:4071), 12102 Hilleste-Hellamaa tee (63902:001:4021), 
Sillaotsa (63901:003:2200), ja Kaevumäe (63901:003:0792).

Maaparandusseaduse § 99 lg 2 ja maaeluministri 18.08.2020 määruse nr 57 
„Põllumajandus- ja Toiduameti põhimäärus“ § 5 ja § 21 alusel ning lähtudes 
Põllumajandus- ja Toiduameti kohapealse ülevaatuse tulemusest, mis on 
kajastatud protokollides nr KP_2404514, KP_2403943, KP_2404516, KP_2404541, 
KP_2403143 otsustan, et eelpool toodud katastriüksustel asuvat Hagaste II 
maaparandussüsteemi 7033110100009/001 on võimalik maaparandusseaduse § 99 lg 
1 punkti 2 ja 3 nõuetele vastavaks viia maaparandushoiutööde tegemisega.

-- 
Lugupidamisega
Heiki Pajur
peaspetsialist
PTA Lääne regiooni Haapsalu esindus
Jaani 10, Haapsalu 90502
+372 5660 2443
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.